Estàs llest ...
per transformar?
 
Uneix-te a la nostra comunitat
i obtenir l'informe LLIURE ...
 
"Push The Button"
Set P Roven èxit Secrets
Per a una transformació total de vida útil
 
 
No hi ha cap raó per la
No es pot tenir la vida que vols ...
Get It Now!
 
Nom:
Email:
 
La seva privacitat
està segura amb nosaltres.

INICI

Casa

Subscripció als feed


  • Traductor

    English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagChinese (Traditional) flagPortuguese flagGerman flagFrench flag
    Spanish flagJapanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flag
    Croatian flagDanish flagFinnish flagHindi flagPolish flagRomanian flagSwedish flagNorwegian flag
    Catalan flagFilipino flagHebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flag
    Slovenian flagUkrainian flagVietnamese flagAlbanian flagEstonian flagGalician flagMaltese flagThai flag
    Turkish flagHungarian flag      

    L'entrenador Jay vida Cataldo bloc

    "Transforma la teva vida amb només prémer un botó"

    Dia de Sant Valentí fa pudor! - Anem a eliminar d'una vegada per sempre



    valentines-day-sucks

    Tinc bones notícies per tot el que que odien a terme allà. Com estic segur que sap de la lectura del meu últim missatge de V-Day , estic en una missió per destruir aquest any aquesta festa pseudo-una vegada per totes.

    Així que aquí està la bona notícia ... El sempre tan encantadora senyoreta Deanna Lorena ( www.deannalorraine.com ) recentment m'havia en el seu programa per explicar per què odi el Dia de Sant Valentí és molt. Com que tots els homes al planeta ha d'escoltar això, he decidit fer la gravació disponible (sense càrrec) per un temps limitat, de manera que omplir el següent formulari i descarregar el podcast mentre que encara està disponible.

    En aquest podcast 40 minuts vostè aprendrà:

     

    • La raó # 1 pel Dia de Sant Valentí ha de morir
    • Defectes importants Dia de Sant Valentí de
    • El que Tony Soprano li pot ensenyar sobre els perills del Dia de Sant Valentí
    • Per què Sant Valentí és una gran competició entre una dona i les seves amigues i com utilitzar això al seu avantatge
    • Com utilitzar el meu secret "Tàctica Amor # 9" per convèncer la seva nòvia a oblidar el Dia de Sant Valentí per al bé
    • Com netejar 14 de febrer de seu calendari per sempre al mateix temps que la seva nòvia pensa que ets el tipus més romàntics del món

    Subscriu-te al meu butlletí de notícies per baix i t'enviarem l'enllaç on es pot descarregar el podcast 40 minuts totalment gratis.

    PD: Si ja estàs a la meva llista de correu, no s'inscriu en el doble. Només has d'enviar un correu electrònic a info@jaycataldo.com amb "Vday podcast" en l'assumpte i t'enviarem un correu electrònic l'enllaç de descàrrega.

    PPS Pots veure el tràiler en youtube: http://bit.ly/8paAQf

    Share and Enjoy:
    • Digg
    • StumbleUpon
    • del.icio.us
    • Facebook
    • MySpace
    • Yahoo! Buzz
    • LinkedIn
    • Google Bookmarks
    • Reddit
    • Technorati

    Llocs relacionats amb:

    1. Més Bad Facebook Modals
    2. Dia de Sant Valentí és oficialment destruïdes
    3. NYC Contactes Magic Part 1
    4. NYC Contactes Magic Part 2
    5. Enamorar pot ser perillós per a la seva salut

    6 Responses to "Dia de Sant Valentí fa pudor! - Anem a eliminar d'una vegada per totes "

    1. Txad diu:

      Gràcies per escriure aquest post! No puc creure que en realitat és gairebé el Dia de Sant Valentí, d'on ve la marxa del temps?

    2. Tweets que esmenten el Dia de Sant Valentí fa pudor! - Anem a desfer-nos d'una vegada per sempre | Blog L'entrenador Jay Cataldo Vida - Topsy.com diu:

      [...] Aquest post ha estat esmentat a Twitter per Samuel Lemieux, Samuel Lemieux. Samuel Lemieux said: RT @ JayCataldo Dia de Sant Valentí fa pudor! - Anem a eliminar d'una vegada per sempre http://bit.ly/bHvrmK [...]

    3. Matt Caye diu:

      Encanta el teu bloc! Sens dubte el bookmarking.

    4. Brice Carradine diu:

      Arquitectura de computadors restringit Skype ha estat sempre una preocupació per a mi. He estat explorant una altra veu sobre IP i serveis dels proveïdors. Hi ha una sèrie d'alternatives efectives que cal utilitzar una arquitectura oberta.

    5. Luci Lummis diu:

      hi-ja, després de grans.

    6. Susan diu:

      Això sembla ser un gran tema, em sembla molt interessant.

    Deixa un comentari